Všeobecné obchodní podmínky

Obsah

  1. Prodej e-knih
    1. OBbecná ustanovení a výklad pojmů
    2. Zaslání elektronických knih
    3. Uzavření smlouvy a platební podmínky
    4. Autorská práva – licence
    5. Ochrana osobních údajů
    6. Závěrečná ustanovení
  2. Prodej fyzického zboží
    1. Práva a povinnosti prodejce
    2. Práva a povinnosti nakupujícího
  3. Konzultace, prědnášky
    1. Úvodní ustanovení
    2. Vymezení pojmů
    3. Uzavření Smlouvy o poskytování služeb
  4. Ochrana osobních údajů
  5. Závěrečná ustanovení
  6. Dodatky
  7. GDPR

1. Prodej e-knih

I. Obecná ustanovení a výklad pojmů

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky poskytovatele Lenka Tinková Medvecová, se sídlem Lipová 101, Holuice, 252 65  zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Městská část Praha 6.  IČ: 026 06 577  (dále jen „poskytovatel služby“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby a uživatelem související s poskytováním a využíváním níže popsané služby.
  2. Uživatelem níže popsané služby může být jen právnická nebo fyzická osoba způsobilá k právním úkonům.
  3. Službou se rozumí úplatné zpřístupnění obsahu, zaslání tzv. „elektronické knihy“ poskytovatelem služby koncovým uživatelům pro jejich osobní potřebu prostřednictvím internetu, případně jinou elektronickou cestou a poskytnutí práv a služeb s tím souvisejících v rozsahu těchto VOP.
  4. Elektronickou knihou (dále jen „e-kniha“) se rozumí označení digitálního souboru se specifickým obsahem v některém z řady speciálních formátů odpovídajících podmínkám softwarového produktu nebo přímo hardwarového čtecího zařízení. Obsahem digitálního souboru nemusí být pouze kniha, ale může jím být i audiokniha, časopis, noviny, návod, příručka, atd.
  5. Poskytovatel služby nabízí a poskytuje službu na webových stránkách www.prosimspinkej.cz (dále jen „web“), které provozuje. VOP obsahují též pravidla pro užívání těchto webových stránek a s tím související úpravu právních vztahů.

II. Zaslání elektronických knih

  1. Zasláním elektronické knihy se rozumí zaslání e-knihy v příloze emailu poskytnutém při objednávce a po zaplacení zálohové faktury.
  2. Uživatel bere na vědomí, že pro čtení knih je podmíněno existencí konkrétního software a hardware. Poskytovatel služby není odpovědný za nemožnost stažení díla způsobené nedostatečným technickým a softwarovým vybavením uživatele k jeho stažení.
  3. Nedovoleným jednáním ze strany uživatele je zejména užívání postupů, mechanismů či programů, které by mohly ovlivnit existenci a fungování webu poskytovatele služby.
  4. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel služby nenese žádnou odpovědnost za provoz veřejné datové sítě ani stav jeho programového či hardwarového vybavení.
  5. Čtenář není oprávněn e-knihy tisknout ani kopírovat a to ani její část, je zakázán převod e-knihy do jiného formátu.

 III. Uzavření smlouvy a platební podmínky

  1. Smluvní strany berou na vědomí, že k uzavření smlouvy, na základě které poskytovatel služby poskytne za smluvených podmínek včetně podmínek uvedených v těchto VOP uživateli v článku I specifikovanou službu, dojde v okamžiku, kdy bude připsána cena za stažení objednané e-knihy na účet poskytovatele služby. E-kniha bude uživately zaslána       až po připsání ceny na účet poskytovatele služby.
  2. Uživatel zaplatí cenu za objednanou e-knihu na účet poskytovatele služby nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byla objednávka doručena poskytovateli služby. V případě, že nebude v uvedené lhůtě připsána částka na účet poskytovatele služby, objednávka bude poskytovatelem služby považována za zrušenou, s čímž uživatel výslovně souhlasí.
  3. Výše ceny vztahující se k jednotlivým e-knihám je uvedena vždy u každého díla.
  4. Cena za stažení díla zahrnuje poplatek za jeho užití v závislosti na rozsahu poskytnuté licence.
  5. Po odeslání objednávky obdrží uživatel od poskytovatele emailem automaticky potvrzení o objednávke, a výzvu k úhradě zálohové faktury. Zálohu uhradí převodem na účet. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a v plném rozsahu s nimi souhlasí. Kupující je okamžikem odesláním objednávky těmito VOP vázán.

 IV. Autorská práva – licence

  1. Uživatel bere na vědomí, že e-knihy nabízené na webu poskytovatele služby jsou díla ve smyslu autorského zákona a jako taková podléhají ochraně tohoto zákona. Uživatel bere na vědomí, že zejména v této souvislosti není oprávněn staženou e-knihu užít jiným způsobem, než který je uveden v udělené licenci vymezené vždy konkrétně u každé stahované e-knihy. Uživatel zejména není oprávněn užívat knihu jinak než pro svoji osobní potřebu, tj. nesmí zejména e-knihu dále rozšiřovat, prodávat, pronajímat, půjčovat, vystavovat, sdělovat veřejnosti či jakkoliv poskytovat třetím osobám, není-li v licenci uvedeno jinak. Poskytovatel služby uděluje licenci bez územního omezení, není-li v konkrétním případě uvedeno jinak.
  2. Uživatel dále bere na vědomí, že při jakémkoliv užívání webu jakož i stahovaných děl je povinen respektovat a dodržovat platné právní předpisy, zejména pak autorský zákon a je povinen vyvarovat se jakýchkoliv zásahů do autorských práv a práv duševního vlastnictví.
  3. Uživatel bere na vědomí, že za porušení autorských práv či jiných práv chráněných zákonem může být postižen dle platných právních předpisů.

V. Ochrana osobních údajů

  1. Uživatel bere na vědomí, že akceptací těchto obchodních podmínek vyjadřuje zároveň souhlas se zpracováním jeho osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Uživatel souhlasí s tím, aby poskytovatel služby zpracovával osobní údaje sám, případně pověřil zpracováním třetí osobu – zpracovatele.
  3. Osobní údaje budou zpracovány za účelem naplnění smluvního vztahu mezi poskytovatelem služby a uživatelem.
  4. Uživatel může souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat písemným oznámením, nebo emailem, doručeným na adresu poskytovatele služby.

 VI. Závěrečná ustanovení

  1. Vztahy mezi poskytovatelem služby a uživatelem se řídí právními předpisy České republiky a případné spory bude rozhodovat příslušný soud.
  2. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel služby je oprávněn VOP měnit, a to zejména s ohledem na vývoj na trhu s e-knihami a s ním souvisejícím vývojem používaných technologií.

2. Prodej fyzického zboží

1. Práva a povinnosti prodejce

Prodejcem je Peter Medvec, Lipová 101, Holubice, 252 65, IČ:04074483,   e-mail: peter@prosimspinkej.cz

  1. Prodejce má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do tří pracovních dnů od přijetí platby předem na účet. Pokud nebude dohodnuto individuálně s nakupujícím. Dodávky jsou uskutečňovány pokud je zboží skladem. Údaje o dodací lhůtě jsou nezávazné.
  2. Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami www.prosimspinkej.cz, a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek a hodnocením kvality služeb. Na písemnou žádost nakupujícího podle bodu 2.c) je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.

2. Práva a povinnosti nakupujícího

a) Nakupující uvede správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

b) Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené (prodejce nevrací částku zaplacenou za balné, poštovné), za splnění následujících podmínek:

-vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů (CD, DVD) nesmí být vizuálně znehodnoceno.

– reklamace z důvodů poškození přepravou má objednávající za povinnost dát písemně na vědomí ihned po obdržení zboží jak přepravní službě tak i www.prosimspinkej.cz, avšak nejpozději do 2 dnů od převzetí zboží.

-nakupující doručí zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce:

Peter Medvec, Lipová 101, Holubice, 252 65

c) Nakupující má právo na výmaz svých osobních údajů z databáze zákazníku Prosimspinkej, pokud o to požádá.

d) Pokud nakupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce (bankovní převod), zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 14 dní od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem zrušena.

e) Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

f) Uvedené ceny jsou v Kč, včetně zákonem stanoveného DPH, vyjma přepravních nákladů. Pokud není dohodnuto jinak, jsou přepravní náklady účtovány objednávajícímu navíc ve faktuře. Pravopisné, tiskové a početní chyby stejně jako mimořádné změny cen jsou vyhrazeny.

g)  Znění Všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

3. Konzultace, přednášky

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Klientem vznikající ze smluv o Poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) uzavíraných prostřednictvím webové stránky Poskytovatele umístěné na internetové adrese www.prosimspinkej.cz (dále jen „webová stránka“)

2. Vymezení pojmů

Poskytovatel – Lenka Tinková Medvecová, Lipová 101, Holubice, 252 65. Zapsána v obchodním rejstříku vedeném v Městská část Praha 6. IČ: 026 06 577 . Email: lenka@prosimspinkej.cz

Klient – Klientem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která objednala, uhradila a absolvovala vybranou službu. Pokud se tyto osoby liší, Klientem se vždy rozumí osoba, která kurz uhradila (dle výpisu z účtu či dokladu o zaplacení).

Služba – službou je míněna přednáška, seminář či konzultace poskytovatele, konaná v předem avizovaných či dohodnutých prostorách a čase, zveřejněných na webových stránkách Poskytovatele, v případně konzultace telefonickou nebo emailovou dohodou.

Cena – částka v Kč za danou službu uvedena na webových stránkách Poskytovatele.

3. Uzavření smlouvy o poskytování služeb

3.1. Rezervace služby – rezervaci provádí Klient přes webové stránky Poskytovatele, emailem či telefonicky. Klient musí při rezervaci uvést své pravé jméno, příjmení a emailovou adresu. Rezervace se poté stává závaznou.

3.2. Osobní údaje uvedené při rezervaci služby je Klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Klientem při rezervaci jsou Poskytovatelem považovány za správné.

3.3. Potvrzení rezervace – po odeslání rezervace obdrží Klient emailem potvrzení o rezervaci, informace k dané službě a výzvu k úhradě zálohové faktury.

3.4. Způsob platby za službu

  1. a) Přednáška, seminář – po odeslání rezervace obdrží Klient od Poskytovatele emailem potvrzení o rezervaci, informace k dané službě a výzvu k úhradě zálohové faktury. Zálohu uhradí převodem na účet, nebo hotově po telefonické dohodě.
  2. b) Konzultace :
    1.  Telefonická – po odeslání rezervace obdrží Klient od Poskytovatele emailem potvrzení o rezervaci, informace k dané službě a výzvu k úhradě zálohové faktury. Zálohu uhradí převodem na účet.
    2. Osobní konzultace – po odeslání rezervace obdrží Klient od Poskytovatele emailem potvrzení o rezervaci, informace k dané službě a výzvu k úhradě zálohové faktury. Zálohu uhradí převodem na účet, nebo hotově -po telefonické dohodě – v den konzultace.

3.5. Storno podmínky – pokud Klient nemůže službu využít v původně vybraném termínu, může si po dohodě vybrat jiný termín bez jakékoli sankce. V případě, že jiný termín nevyužije, bude Poskytovatel postupovat takto:

  1. i) Zruší-li Klient svou rezervaci do 2 pracovních dnů před termínem konání služby, bude mu vráceno 100% zálohy.
  2. ii) Zruší-li Klient svou rezervaci po výše uvedeném termínu, není možné zálohu vrátit.

3.6. Zrušení konání kurzu – z důvodu nedostatečného naplnění kapacity přednášky, ze zdravotních či jiných závažných důvodů či zásahem vyšší moci může Poskytovatel zrušit konání přednášky. Klienti budou o zrušení informování v nejkratším možném čase a bude jim vráceno 100% uhrazené zálohy, a to převodem na účet.

3.7. Poskytovatel není povinen uzavřít s Klientem Smlouvu (odmítnout rezervaci služby), a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu (včetně obchodních podmínek) či z jiných závažných důvodů.

4. Ochrana osobních údajů

  1. Klient, souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, adresa elektronické pošty, bydliště a další osobní údaje, které uživatel uvede při rezervaci či dalších úkonech souvisejících s využitím Služby (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  2. Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu oznámit jakoukoli změnu v osobních údajích.
  3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 5 let. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
  4. Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

5. Závěrečná ustanovení

  1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  2. Poskytovatel je oprávněn postoupit práva a povinnosti ze Smlouvy na třetí osobu, s čímž uživatel souhlasí.
  3. Poskytovatel je oprávněn k Poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění a činnost Poskytovatele nepodléhá jinému povolování.

6. Dodatky

  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. Kupní smlouvy uzavírané na dálku jsou uzavírány bez fyzické přítomnosti účastníků kupní smlouvy prostřednictvím elektronických prostředků, a to zasláním objednávky zboží ze strany kupujícího a potvrzením obdržení objednávky ze strany prodávajícího. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje obstarat a odevzdat kupujícímu zboží specifikované v objednávce a kupující se zavazuje toto zboží převzít a zaplatit za ně prodávajícímu kupní cenu zveřejněnou na serveru způsobem a za podmínek dále stanovených těmito VOP.
  2. Spotřebitel, který má trvalé bydliště v členském státě Evropské unie mimo území České republiky, popř. který je občanem členského státu Evropské unie mimo území České republiky, potvrzením objednávky souhlasí s uzavřením kupní smlouvy v českém nebo slovenském jazyce. Po uzavření kupní smlouvy není možné zjišťovat, zda při zpracování dat před podáním objednávky vznikly chyby, případně tyto chyby opravovat. Uzavřená kupní smlouva je Prodávajícím archivována a je po vyžádání Kupujícímu přístupná ve lhůtě1.rok ode dne jejího podpisu.
  3. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.  Veškeré zboží nabízené prodávajícím je označeno názvem a charakteristikou zboží, jakož i cenou za jeden kus zboží včetně DPH. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
  4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

7. GDPR

Podmínky ochrany osobních údajů

Při návštěvě našich internetových stránek naše webové servery standardně ukládají IP adresu, kterou Vám přidělil Váš poskytovatel internetových služeb, internetovou stránku, ze které jste nás navštívil(a), internetové stránky, které u nás navštívíte, a datum. V některých případech můžete být požádáni o zadání osobních údajů. Můžete se svobodně rozhodnout, zda této žádosti vyhovíte. Veškeré osobní údaje evidované na internetové stránce www.prosimspinkej.cz budou uloženy, zpracovány a případně předány správci webu, který zaručuje, že s Vašimi údaji bude nakládáno důvěrně v souladu s platnými ustanoveními právní ochrany dat. Souhlas s použitím Vašich osobních údajů za účelem reklamy nebo výzkumu trhu a mínění můžete kdykoli odvolat nebo si vyžádat informace o těchto ukládaných údajích. Toto odvolání nebo dotazy ohledně ochrany údajů můžete zaslat také na  e-mail správce.

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”)

www.prosimspinkej.cz

Lipová 101,Holubice- Kozinec, 252 65

IČ: 04074483

Neplátce DPH

Podnikatel zapsán v živ.rejstříku Městský úřad Beroun

(dále jen: „správce“).

  1. Kontaktní údaje správce jsou:

00420 775 640 039

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Neshromažďuje žádné citlivé osobní údaje vypovídající o majetku a majetkových poměrech, národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v politických stranách atd. Při uchovávání osobních údajů dodržujeme Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a souvisejících.

Shromažďuje pouze data nutná k uskutečnění plnění smlouvy o zakoupeném produktu zboží uzavřené zákazníkem na internetových stránkách správce a jedná se o následující:

  • Jméno a příjmení (případně obchodní jméno, IČ a DIČ)
  • Fakturační a doručovací adresa
  • E-mail
  • Telefon
  1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 5 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Prosimspinkej) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb (Mailpoet).

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě (uzamčení, šifrování, hesla)
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

IX.

Přístup k informacím ukládaným ve Vašem koncovém zařízení (použití cookies)

Pro sledování vašich preferencí při návštěvě našich internetových stránek, které umožňuje neustálou optimalizaci obsahu podle vašich individuálních přání, používá správce soubory cookie. Cookies jsou malé textové soubory, které internetová stránka ukládá na Váš pevný disk. Umožňují identifikaci Vašeho počítače, ale nezjišťují ani neukládají žádné Vaše osobní údaje. Cookies Vašemu počítači nezpůsobí žádné poškození a nemohou obsahovat viry. Ukládání cookies na Vašem počítači můžete kdykoli zakázat v nastavení Vašeho prohlížeče. Funkce internetové stránky pak mohou být za určitých okolností omezeny.

Správa cookies

Většina prohlížečů akceptuje cookies automaticky. Používání cookies můžete zakázat nebo blokovat změnou nastavení Vašeho prohlížeče. Deaktivace cookies se provádí různými způsoby v závislosti na daném prohlížeči. Použijte funkci nápovědy ve Vašem prohlížeči.

Google Analytics

Naše webové stránky používají Google Analytics, webovou analytickou službu Google Inc. („Google“). Google Analytics používá soubory cookie, které umožňují analýzu Vašeho používání našich webových stránek. Informace vygenerované souborem cookie o Vašem používání našich internetových stránek jsou zpravidla přeneseny na server společnosti Google v USA a tam uloženy. Google bude naším jménem využívat tyto informace pro vyhodnocení Vašeho používání našich webových stránek, pro vytváření zpráv o aktivitách na webových stránkách a pro poskytování služeb souvisejících s používáním webových stránek a internetu. Vaše IP adresa poskytnutá Vaším prohlížečem v rámci Google Analytics nebude spojována s jinými údaji společnosti Google. Ukládání souborů cookie můžete zakázat pomocí příslušného softwarového nastavení Vašeho prohlížeče (viz výše). Shromažďování a zpracování dat generovaných souborem cookie o Vašem užívání našich webových stránek (včetně vaší IP adresy) společností Google můžete zabránit také tak, že si pod níže uvedeným odkazem stáhnete a do svého prohlížeče nainstalujete patřičný plugin: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en Další informace naleznete na https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=cs(všeobecné informace o Google Analytics a ochraně dat).

Máte-li dotaz k ochraně osobních údajů, neváhejte nás kontaktovat.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018